ISRAR EDEN İNSANLAR




 Salı günü arkadaşımın sevgilisinin doğum günü ve sevgilisi bize 70 km uzaklığı olan bil ilçede yaşıyor. Oradan buraya kızı taksiyle getirip saat 22:00 gibi tekrar taksiyle götürecek. İlk etapta planları bizim arabaya göre hazırlamıştık. Fakat önceki yazımda paylaştığım gibi arabamıza park halinde iken vurup kaçtılar. Bizim araba işi suya düştü. Başka araba bulamadığı için çocuk mecburen taksiyle götürüp getirecek ki toplamda taksi 280 km yol katetmiş olacak. Dolayısı ile fiyat epey kabarık olacak. Şimdiden geçmiş olsun arkadaşım. İşin esprisi bir yana epey para gerekli çocuk için kafeyi kapattıracak. Mumlar güller fotoğraflar pasta derken 500 liraya yakın hatta 500 lirayı geçerse daha iyi olur üstünde bulundurması gereken miktar.

 Ana konuya gelirsek. Benden hoşlanan bir kız var. Arkadaşın sevgilisinin arkadaşı ve kafayı bana takmış durumda. Doğum gününe o da gelecek. Üstelik doğum gününe davet edilmediği halde kendisi doğum gününe gelmek istemiş. Biraz garip bir durum davet edilmediğin yere gitmek istemek. Zaten doğum günü için değil benim için geleceğini düşünüyor herkes. Bende doğum gününe gitmek istemediğimi arkadaşa söyledim. Arkadaşımda sevgilisi de çok ısrar ediyorlar gelmem için. Gelirsem o kız beni rahat bırakmaz arkadaş neden beni zor durumda bırakıyorsunuz. Çok laf ettiler çok ısrar ettiler bıktırdılar iyice beni. Hatta arkadaşın sevgilisi ben doğum gününe gitmezsem benimle konuşmazmış bana küsermiş. Küssün abi ben ne yapabilirim banane. İstemediğim bir şeyi neden yaptırmak istiyorsunuz. Kararım belli benim. Küsmek çok kolay tabi bir dönüp geçmişe baksa belki daha farklı konuşurdu.

 Böyle ısrar ettikçe soğudum onlardan. Artık o kızı bana yamamaya baktıklarını düşünür oldum. Üstelik böyle düşünen bir kaç yakınım daha var. Madem bana bunu yapıyorlar. Bu saatten sonrada benden onların lehine hiç bir hareket beklemesinler. Kusura bakma derler ya, benim kusuruma baksınlar, baksınlar ki bana uzak olsunlar artık. Hiç kimsenin istekleri üzerine hareket edemem ben. Başta arkadaşım olmak üzere o ve onun gibi bencil insanlara karşı uzak durmam gerektiğini geç öğrendim. Onların aşk hayatını kolaylaştırmak için çok çaba gösterdim fakat karşımda yürüdüğüm yola engel koymaya kalktılar. Bir kaç bencil insan yüzünden o engellere takılı kalamam. Özel durum olduğu için engelleri anlatamayacağım fakat şunu söylemeliyim ki bencil insandan arkadaş falan olmaz uzak durun onlardan.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR İNSANIN HAYATINDA 2. SEÇENEK OLMAK

Askerde Berber Olmak

HAYATTA HER ŞEYİNİ KAYBEDERSİN FAKAT NEŞENİ KAYBETME