Aşık Olmak

 


 Henüz tam anlamıyla dolu dolu tatmadığım yaşamadığım bir his. 21 Yaşımda olmam ile beraberinde şu yaşıma kadar hiç aşk yaşamadım. Karşımda biri aşk acısı çektiği için hüngür hüngür ağlarken ben etkilenmiyordum bile. Bana boş geliyordu. Ya da abarttığını düşünüyor gibi oluyordum. Yani gerçekten ağlamasına neden olan acıyı çektiğine inanamıyordum. Belkide bu yüzdendir. Hiç aşk yaşamadığım için. Canım istediği zamanda içimde ki o boşluğu dolduramıyorum. Doldurmaya çalışsam bile sonum hüsran olur. Amacıma ulaşamam bence. Belki fazlasıyla boş veriyorum her şeyi belki de üstüne düşmüyorum bu konuda. Henüz ne yaptığımı bende bilmiyorum tek bildiğim içimden geleni yapmak içimden geldiği gibi yaşamak. O zaman özgür yaşıyorum işte. Çünkü tamamen kendi benliğimle yaşamış oluyorum. Küçükken çok çekingendim. Bu uzun yıllar sürdü. Şimdi eskisi gibi değilim. Değişen çok şey var aslında. Aşık olmak nasıl bir duygu? Siz anlatın bana. Hayatında bu duyguyu tatmamış bir insana nasıl anlatabilirsin? Evet. Evet diyeceksiniz ki "Bazı şeyleri yaşamadan anlayamazsın." haklısınız. Yaşanması gereken olayın yaşanmadığı halde tarifi çok zor olur. 

 Şu yaşıma kadar yalnız kaldım. Kimse ile beraber olmadım. Önüme çok seçenek çıktı fazlasıyla ben hepsini geri çevirdim. Hala yalnızım peki pişman mıyım zamanında yapmadıklarım etmediklerim için? Hayır. Geçmişe takılmaya gerek yok bence. Bu uzun süren yılların yalnızlığı bazen içimde ki boşluğu epeyce hissettirdiğini söylemeliyim. Ara ara geliyor biraz hüzün bırakıp gidiyor. Sürekli benim duygularımı tetiklemiyor. O konuda fazla zayıf olduğumu düşünmüyorum. Birine karşı bir adım atmak için acelede etmiyorum. Şu an boş viteste bayır aşağı iniyorum hiç bir hamle yapmaksızın. Bu konuda ne yapacağımı nasıl olacağını sonumu düşünmüyorum. Her şeyi zamana bıraktım. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR İNSANIN HAYATINDA 2. SEÇENEK OLMAK

Askerde Berber Olmak

HAYATTA HER ŞEYİNİ KAYBEDERSİN FAKAT NEŞENİ KAYBETME