2 NUMARA SAÇ TIRAŞI




















 Geçen haftanın son günlerine yakın uzun saçlarımdan sıkılmıştım artık. İşte çalışırken kafam fırın gibi oluyordu. Uzun saçın yakıştığını düşünüyordum. Çevremde ki arkadaşlarım uzun saçından da kısa saçın da yakıştığını söylüyorlar. Tabi benim için özel insanlar kısa saçı tercih ediyor. Özellikle manevi ablam. Facebook'ta 2 numara kesilmiş saçlı fotoğrafımı görmüştü. Çokta beğendi. Bende onun için 2 numara tıraş oldum geçen hafta. Çünkü benim için çok değerli çok özel bir insan. Adeta manevi ablam yani.

 Evet 2 numara saç tıraşı oldum. Gözüme olması gerektiğinden daha kısa geldi saçlarım. Bir kere kestirdik artık dönüşü yok. Bazen "kestirmesemiydim acaba" diyordum kendi kendime. Lakin ablam için kestirmiştim. Aslın yakışıyor da bana 2 numara. Neyse eve geldim. Annem beni Çağatay Ulusoy'un İçerde dizisinde ki sarp karakterine benzetti. Onun da saçı kısa. Tabi ben kendimi kimseye benzetemiyorum. İşe gittiğim zaman açıkçası 3 vardiyanın da ilgi odağı olmuştum. Hayatımda hiç bu kadar dikkat çektiğimi görmemiştim. Herkes mantar gibi dibimde bitti. Yakıştığını söyleyen var. Yakışmadığını düşündüğü halde yakıştı söyleyende var. (Öyle tahmin ediyorum.) Annem gibi fabrikada da beni Çağatay Ulusoy'a benzeten vardır. Tabi saça bakarak söylüyorlar bunu tipe bakarak değil. Bazıları yanıma gelir gelmez "Acemi birliği neresi" diyor. Çok net şekilde yakışmadığını söyleyen tek bir kişi var. Ona buradan helal olsun demek istiyorum. Çünkü bir tıraş için kimseye alınacak veye gönül koyacak değilim. Helal olsun ki adam açık sözlü düşündüğünü açık açık söylüyor. Manevi ablam gördüğünde çok beğendi. Yani en çok o beğendi.

 Bazıları (bana göre) çok saçma yorumlarda bulundu. "Askere mi gideceksin?" diyor. "Hayır" deyip gitmeyeceğimi belirtiyorum. Bana ne dese beğenirsiniz "Niye kestirdin o zaman saçları" yani bu yorum o kadar saçmaydı ki. Hiç konuşmasaydık daha iyiydi. Bak güzel abicim sadece askere gidenler mi 2 numara tıraş oluyor. Normal sivil bir insan canı istediği zaman 2 numara tıraş olamaz mı? Malesef gereksiz insanlar günümüzde malum mevcut durumda. Öte yandan "En iyisini yapmışsın" deyip beğenip beğenmediğini gizleyen insanlarda çok. Lakin önemli olan insanların beğenmesi değil önemli olan benim beğenmem. Boşuna kestirmedim o saçları. Bu yüzden olumlu olumsuz yorumlara pek takılmıyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR İNSANIN HAYATINDA 2. SEÇENEK OLMAK

Askerde Berber Olmak

HAYATTA HER ŞEYİNİ KAYBEDERSİN FAKAT NEŞENİ KAYBETME