Nasıl Sevgilin Yok?







 Çevremde ve özellikle iş yerinde çok duyduğum sorudur. "Sevgilin var mı?" Hayır yok diyorum. "Nasıl yok olum nasıl yapamıyorsun" diyorlar. İlk olarak mesele sevgili yapabilme veya yapamama konusu değil. İkinci olarak ise her şey sevgili demek mi? Yani ne olmuş ki sevgilim yoksa sevgilim yok diye öleyim mi? Yani bir kere sorarsan tamam ama uzatırsan "Nasıl yok nasıl yapamıyorsun boş yaşama" falan o zaman gerçekten bayıyorsunuz. Erkek kızlara, kızlar ise erkeklere düşkün olması normaldir sonuçta aşk yaşarlar. Lakin bazı vatandaşlarımız olayı biraz abartıyor. Artık sıkıldım bu soruyu duymaktan. Belki ben boş bir ilişki veya zaman geçirmek için bir sevgili bulmak yerine ciddi birisini arıyorum. Belki o yüzden yalnızımdır. O yüzden sevgilim yoktur. Günlük değil ömürlük olmasını istiyorumdur belki. Bu yüzden bu kısır zihniyete sahip insanlar beni anlayamaz. 21 Yaşında olduğum için kızdan kıza gezmem şart değil. Sonuçta bir insanın duygularıyla oynamak bir erkeğe de bir kıza da yakışmayan bir harekettir. Malesef günümüz ilişkilerinde bunlar sıradan normal davranışlardır. Biriyle tanışmadan doğru insan olup olmadığını bilemezsin lakin bir kızın oturuşu kalkışı hareketleri vs hoşuna giderse zaten bir ilişki denemek adına bir adım atarsın. Ondan sonra ki süreçte zaten anlarsın senin istediğin tarzda biri mi? Yoksa yanlış bir aşk mı yaşıyorsun.

 Bu soruyu duymama rağmen ve sevgilimin olmadığını söylediğim de asla kendimi küçük düşmüş rezil olmuş gibi hissetmiyorum. Özgüvenim hiç kırılmadı. Zaten sevgilimin olmaması yüzünden kendimi küçük görmem veya rezil olmuş düşünmem saçmalık olur. Artık buradan da sesleniyorum. Bakın şu "Sevgilin var mı?" sorusunu sorun. Sormayın demiyorum. Lakin aşırıya kaçmayın veya boş boş yorumlarda düşüncelerde bulunmayın. Yorumlarınızda düşüncelerinizde fikirlerinizde size kalsın. Çünkü gerçekten sıkıyorsunuz. Sevgilinin olup olmaması çok mu önemli. Bence değil. Buradan da rica ediyorum tadında bırakın her şeyi.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR İNSANIN HAYATINDA 2. SEÇENEK OLMAK

Askerde Berber Olmak

HAYATTA HER ŞEYİNİ KAYBEDERSİN FAKAT NEŞENİ KAYBETME