Trafik Kazası







 Bu sabah saat 8 de vardiya bitimi servislerle eve dönerken bir fren sesi geldiğini söyledi arkamdan biri. Lakin ben duymadım. Biraz ilerledikten sonra bir kazanın olduğunu gördük sabah sabah çok kötüydü. Bizim gidiş yönümüzde ki bir araç karşı şeride geçmiş üstelik nasıl yaptıysa artık yolu ayıran korkuluk demirleri var. Korkuluk demirlerini yamultarak karşı geçiyor ve bir yaya halinde ki bir insana vuruyor. Bütün gözlemler bu sonucu çıkartıyor. Servis kaza yerinden aheste bir şekilde geçerken baktım kaza yeni olmuş. Adam yolun kenarında hareketsiz yatıyordu. Allah yardımcısı olsun. Açıkçası çok etkilendiğimi belirtmek isterim. Genelde böyle olur zaten. İnsan bu tür olayları gözle görüğü zaman daha çok etkilenir. Korkar ve daha dikkatli olur. Mesela ben süratli bir şekilde araba kullanmasını seven insanlardanım. Fakat hızı yerine göre yaparım. Şehir içinde hız yapmanın bir anlamı yok zaten. Çoğunlukla şehir dışı mümkünse otobanda çok hız yaparım. Bu sabah o kazayı görünce açıkçası çok etkilendim ve hız yaparken başıma gelebilecek kötü olayları düşündüm. Aşırı derecede korktum bir an. İnsan pişman olacağı hareketleri yapmamalı. Sonuçta tek bir canımız var. Bunu da riske atmamalıyız. Tabi sadece bu kazayı görünce etkilenmenin dışında; internetten kaza videoları izleyip oradan da ders çıkaran biriyim. O videolar bile beni etkilemeye yetiyor. İyi oluyor aslında etkilenmesem daha sakat. Bazı değerlerimizin farkına varmak için bir şeyler yaşamak gerekmiyor.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR İNSANIN HAYATINDA 2. SEÇENEK OLMAK

Askerde Berber Olmak

HAYATTA HER ŞEYİNİ KAYBEDERSİN FAKAT NEŞENİ KAYBETME