Sevgili Arasında Söz Takmak







 Bu duruma bizzat şahit olmakla beraber üstelik kurdeleyi kesen insan olmuştum.
Bundan yaklaşık iki sene önce ramazanda oruç tutarken uyuyordum. Gündüz vakti öğlenden sonra uyurken telefon çaldı. Yakın bir arkadaşım arıyordu. Zar zor kalktım uykudan açtım telefonu. Arkadaşım bana işi düştüğünü söyledi.
Nedenini sordum ve cevap aynen şu ''Kanka biz kızla söz yapacağız yüzük takacağız. Kurdeleyi biri kesmesi lazım sen bizim kurdeleyi keser misin?'' bende ''Tamam'' dedim. Uyku sersemi nasılda zor geliyordu dışarı çıkmak. Hava aşırı sıcaktı ve oruçlu bir şekilde çıktım yola. Buluştuk bir yerde yüzükler hazırdı. Kurdelede aldık. Bu sefer makas yok kesmeye. Sinirden artık elimle koparmak üzereydim kurdeleyi. Neyse makasta ayarladık bir tuhafiyeden. Koyulduk yola gidiyoruz. Nereye gittiğimizi kimse bilmiyor ama en sonunda girdik bir ara sokağa ve aldım makası elime ''Hadi hayırlı uğurlu olsun'' deyip kestim ben kurdeleyi. Sonra eve geldim biraz daha uyudum. İftara daha 4 saat vardı. İftarı açtıktan sonra arkadaşla buluştuk. Bir de ne duyayım? Kızla ayrılmışlar. Evet 4 saat önce kurdelesini kestiğim arkadaşım ayrılık yaşamış durumda. Hayırlısı buymuş ne diyelim zaten kızı fazla gözüm tutmamıştı. Yani şimdilerde bu kendi aranda söz takmak adeta alışkanlık veya adet mi desem yada tarz veya moda mı desem bilmiyorum. Bence aşırı derecede gereksiz bir durum. Yani kendi aranda söz takıp yüzük takmak ciddi bir ilişkinin belirtisi değil. Buyrun bir yüzüğün 4 saatlik ömrü var. İşi ciddiye bindirmek için ailelerin karışması lazım işe. Yani fuzuli bir masraftan başka bir şey değil. Çünkü o yüzüğe hiç bir ciddiyet içeren bir gerekçe yükleyemezsin bu saçma olur. Seven insanın zaten bu tür ufak tefek şeylere ihtiyacı yok. O direk olarak ciddiye bindirecek işlemler yapar zaten.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR İNSANIN HAYATINDA 2. SEÇENEK OLMAK

Askerde Berber Olmak

HAYATTA HER ŞEYİNİ KAYBEDERSİN FAKAT NEŞENİ KAYBETME