Nasıl Bir Yerde Yaşamak İsterdin


 Yaşamak istediğim yer bir tarafı yeşillik mera alanı bir tarafı ise deniz olmalı. Merası düzlük olup geniş bir alanı açık sonrasında büyük ağaçlarla donatılması. Denizi ise tertemiz olsun. O kadar temiz olsun ki dibi gözüksün. Evimin ise biraz yüksek bir alanda olması lazım ki yüksekten manzara gözüyle bakmak benim için vazgeçilmezdir.

 En önemlisi ise insanın ve paranın olmadığı bir yerde yaşamamdır. Bu kurduğum hayali bir yerde yaşamam için yiyecek ve içecek açısından olanaklar olsun benim için kafi. Lakin açıkçası keyifli bir hayat sürmek isterim. İnsanlar çok yorucu hele ki para için insanlara katlanmak zorunda kalmak daha da kötü. Milletin ağız kokusunu çekmek kim ister ki?

 Bu hayali yaşam alanımda sanırım huzura bir adım daha yakın olacağımı düşündüm. İnsan ve para huzuru bozan engellerden... Ve artık biraz olsun huzura kavuşmak istiyorum. Rahat rahat yaşamak istiyorum. Rahat yaşamak için para kazanmak para kazanmak için çalışmak çalışmak için ise bütün çileye katlanmak gerekiyor.

 Oysa herkesten uzaklarda seni üzecek birilerinin olmadığı bir diyarda yaşamak, kendinle baş başa yaşamak. Dertsiz tasasız bir ömür sürmek... Kesinlikle elimde imkanım olsa bunları yapardım. Dakika beklemeden harekete geçerdim. İnsan hayal edip istediği, sevdiği hayatı yaşamalı. Bunun için peşinden koşmalı. 





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR İNSANIN HAYATINDA 2. SEÇENEK OLMAK

Askerde Berber Olmak

HAYATTA HER ŞEYİNİ KAYBEDERSİN FAKAT NEŞENİ KAYBETME