Kredi Borcu Kapama





  Geçen yaz aylarında 10 bin lira kredi çekmiştim. Belli bir zaman sonra işler biraz karıştı kredi kartından taksili nakit avans çektim 1000 lira civarı. Zamanla bir türlü ödemede düzeni tutturamadık. Yok illa bir gecikme oluyor. Elime para geçti ve borcu komple kapatmak için bankaya gittim. Orada çalışana durumu izah ettim. Önce krediyi sonra esnek hesabı sonrada kredi kartı borcumu kapatmak istediğimi söyledim. Bunların hepsini gerçekleştirdi. Ayrıyeten ''Başka bir borcum kaldı mı?'' diye sordum. Kız başka bir borcumun kalmadığını söyledi. Borç işlemlerini hallettiğine göre şimdi de hesap ve kredi kartlarımı kapatmasını istedim. Hesap kartını kapatmıştı lakin kredi kartını kapatma işlemlerine o bakmıyormuş. Onu daha sonra hallederim diye düşündüm. Büyük bir borç yükünden kurtulmuştum artık. Bankadan çıktım mutlu mesut eve gittim. Aşırı derecede rahatlamıştım. Eve geldikten yaklaşık 2 saat sonra Vakıfbank'tan bir mesaj geldi. Kredi kartına 70.24 TL borcum varmış. O gün sadece krediyi kapatmak 8700 lira esnek hesapla birlikte 10000 lira civarı kredi kartı borcum ile birlikte 11000 lira civarı bir borcu tek seferde toplu para yatırarak kapattım. Kapattıktan sonra ayrıca başka bir borcum kalıp kalmadığını da sordum. Başka borcumun olmadığını söylediler. Ben şimdi ne diyeyim arkadaş bunlara. Bu çalışanlar kredi mağdurlarını uğraştırmak için mi o kadar okuyup diploma alıyorlar. Bir borcu söyleyemeyen insan bankacı olmuş. Dünyanın sırasını bekliyorsun orada hadi sırasını geçtim. İnsanları niye uğraştırıyorsunuz oyuncak gibi bir gidip bir gelecek mi bu insanlar sizin ayağınıza. 





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR İNSANIN HAYATINDA 2. SEÇENEK OLMAK

Askerde Berber Olmak

HAYATTA HER ŞEYİNİ KAYBEDERSİN FAKAT NEŞENİ KAYBETME