İntikam Alan Eski Sevgili

 Yaklaşık bir sene önce İzmir'de Türkiye Şampiyonasına gitmiştim. İzmir'deyken bir kızın beni sorduğunu duydum arkadaştan. Bir hafta içinde dönmüştük İzmir'den neyse bu kız buluşmak istedi buluştuk arkadaş vasıtasıyla 2 kız 2 erkek takıldık. Bir ara arkadaşlar yalnız bıraktılar bizi bende açıldım kıza. Sevdiğimi söyledim. Çıkmaya başladık. Bir hafta sonra buluşacaktık ilk buluşma ve yine aynı kişilerle kararlaştırdık. Buluşma günü sabaha erken saatte buluşmak istedi. Sabah 9'da buluşur mu insan. İşe mi gidiyoruz kızla buluşmaya mı? Neyse bir anlaşmazlık oldu o gün biz buluşmaya gitmedik arkadaşla bir bakıma biz mi onları ekmiş olduk onlar mı bizi ekmiş oldu 2 sene geçti muhabbetin üstünden anlamadım. Ben hiç bir şey demedim mesajda atmadım o da atmadı. Aramadık da birbirimizi. Huyum kurusun bir insandan çok çabuk vazgeçebilirim. Hiçte zorlanmam.

 Aradan bir sene geçti aynı ortamda denk geldik. Daha doğrusu o geldi benim yanıma. Ortamda herkes onunla bir haftalık o kısa süreli ilişkimi biliyordu. Arkadaşlar bir muhabbet attılar ortaya. Ben evleniyormuşum. Tamamen o kıza karşı kasıt olarak yapılan bir eylem. Hiç bir doğruluğu yok. Bu muhabbeti duyunca kız iyice gözlerimin içine bakar oldu. En sonunda dayanamadı elime dokundu dışarı gelmemi işaret etti. Dışarı çıktık. Başladık konuşmaya... ''Evlenecek misin?'' diye sordu. Evlenmeyeceğimi söyledim ben açık açık doğru konuştum kızın yüzüne karşı. Eskilerden açıldı muhabbet uzadı gitti. ''Ben seni hak etmiyorum'' dedi. Bir komik geldi bana gülmemek için biraz zor tuttum kendimi. Nedeni de şu; iş yerinde saf bir abimiz var. Aynı sözü eski çıktığı ona söylemiş ayrılırken. Bir an aklıma o geldi. Biraz daha konuştuk sonra ortama geri döndük.

 Bir ara bakkala gittim ben. O esnada arkadaşım ona ''Kaşarlık yapma. Ne çocuğu dışarı çağırıp duruyorsun. Adam gibi sev arkanda durayım. Zaten evlenecek çocuk'' demiş. Benim haberim yok hiç bir şeyden. Bakkaldan döndüğümde kız evin önünde sigara içiyordu. Yanına gittiğimde bana ''Az önce söylediğim her şeyi unut gitsin'' dedi. Benim kafa da biraz kıyaktı ''Tamam'' deyip salladım. Biraz daha takıldık artık dağılmaya karar verdik. Kapıdan çıkarken kız kolumu tutup beni kenara çekti. ''Evlensen de evlenmesen de benim için bir şeyi değiştirmez'' dedi. O esnada nasıl cevap versem diye düşünürken dudaklarıma yapıştı. Öpüştük. 

 O geceden sonra konuşup mesajlaşmaya başladık. Mesajlar çok samimiydi. Bir kaç gün geçti buluşmak istedi. Böyle bir buluşma bekliyordum açıkçası. Ben başladım düşünmeye çıkma teklifi etsem mi? Etmesem mi? O akşam gece vardiyası çalışıyorum işteyim. Sabah işten çıktım kız aldı beni arabayla. Bir parka çektik konuşmaya başladık. Yapmam gerekeni düşünmüştüm. Çıkma teklifi edecektim. Onun da kabul edeceğini düşündüm. Benimle çıkar diye kesin gözle bakıyordum. Zamanı geldi ve onu sevdiğimi söyledim. O da bana ''Biz arkadaş değiliz ama sevgilide değiliz onun arasında bir şeyiz. Belki zamanla'' dedi. Belki zamanla... O günden sonrada uzaklaştı benden mesajlarıma kısa cevaplar soğuk cevaplar vermeye başladı. İyice uzaklaştık.

 Yakınlarıma anlattım bu muhabbeti özellikle karşı cinsten olanlara ve dalga konusu oldum çok dalga geçtiler. Kız beni oyuna getirmiş, intikam almış falan. Sonradan düşündüm biraz. İntikam aldığını bende düşünmüştüm ama kabullenemiyordum. Galiba geçmişin acısını çıkarmıştı.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR İNSANIN HAYATINDA 2. SEÇENEK OLMAK

Askerde Berber Olmak

HAYATTA HER ŞEYİNİ KAYBEDERSİN FAKAT NEŞENİ KAYBETME