Hangi Zamanda Yaşamak İsterdin





 Bu soruyu galiba bir çoğumuz düşünmüştür. Hangi zamanda yaşamak isterdim? Eski filmleri izleyip ve yaşlı insanlardan geçmişte ki hayatı dinledikçe eski zamanda yaşamak istediğime karar verdim. Eski zaman derken iyice imparatorluk, padişahın olduğu devir değilde 70 ler 80 ler diyelim. Neden bilmiyorum o zaman yokluk olduğunu söylüyorlar ama dostluğun kıymeti bilindiği de söyleniyor. Yaşlı dedelerimiz sağ olsun. Tabi herkes dört dörtlük olamaz da eski zaman bana daha farklı daha ilgi çekici geliyor. En azından şu yaşadığımız hayattan daha iyi bir yaşam sağlardım diye düşünüyorum. Hatta mesleğimi bile seçtim. Kamyon şoförü. Aslında tır şoförü de olabilir. İkisinden biri işte. Ne tır ne de kamyon şoförü olacak bir tipim yok ama sonuçta aracı kullananda tipim değil. Kirli sakal bıraksam profil oturur galiba. Eski zamanın ulaşılabilir zorluları şimdi kolaylaştı lakin insanlarda çok kolaylaştı, basitleşti, ucuzlaştı. Yalnız kalmaktan mutlu olur oldum artık. Biraz parayı bulan bir araba sahibi olan arkadaşlarımız sanki gurbete gitti. Dumanla haberleşmeye kalksam yaktığım oduna yazık olur.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR İNSANIN HAYATINDA 2. SEÇENEK OLMAK

Askerde Berber Olmak

HAYATTA HER ŞEYİNİ KAYBEDERSİN FAKAT NEŞENİ KAYBETME