Erkeklerin Zayıf Noktası







 Sadece bir tanesiyle sınırlı değildir lakin tahrik olması başta gelir. Bu durum erkeğine göre değişir. Yani her erkeğin en zayıf noktası tahrik olması değil. Fakat bir çoğunun zayıf noktası tahrik olmasıdır. Bu sayede kolayca kandırılıp duygularıyla oynanması veya elde oyuncak olması mümkün. Burada kızlara suç atmıyorum lakin bir erkeği elde etmenin kolay yollarından biride erkeği tahrik etmesidir. Ve erkek tahrik olduktan sonra bütün kilitleri çözülür. Onları ben basit erkek olarak adlandırıyorum. Yani bu kadar kolay olmayın. Sonra biz erkeklerin adı çıkıyor. Bu konu hakkında karşı cinsler beni sinir ediyor iyice. Yok bir adım atsam hayır demezsin sonuna kadar gidersin. Yani iyice çirkef bir muhabbet çıkıyor ortaya. Bu yüzden kesinlikle çoğu erkeğin zayıf noktası tahrik olmasıdır. Önlenebilir mi? Önlenebilir tabi iki samimi hareket gördünüz diye hemen tahrik olmayın rahat durun biraz. İyice abartılacak dereceye getirenler var. Yapmayın abi bu kadar.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR İNSANIN HAYATINDA 2. SEÇENEK OLMAK

Askerde Berber Olmak

HAYATTA HER ŞEYİNİ KAYBEDERSİN FAKAT NEŞENİ KAYBETME