Burçların Saçmalığı





 Öncelikle burçları dikkate alıp önem verenler bu yazımı okumasını tavsiye etmiyorum. Çünkü bana epey kızabilirler sayıp sövebilirler belki ama bu konuda tamamen şahsi düşüncelerimi dile getireceğim. Evet arkadaşlar burçlar bence tamamen saçmalık. Yani kendi burcunun özellikleri diye bir kavram var. Üstelik bir burç yorumcuları var yakın zamanda şu konuda gelişmeler olacak hayatınızda vs. Bu konuda hiç birine öncülük etmiyorum. Özellikle kadınlarda burç hastalığı çok görülür. Gözlemlediklerim bu yönde. Ben şimdi burcumun özelliklerini taşımıyorum peki ne olacak şimdi. Ben hangi burca aitim. Bana kalırsa bunlar saçmalık. İnsan burcunun değil karakterinin özelliklerini taşır. Herkesinde karakteri ayrı bir yapıdadır. Aynı değildir. Çevremde tanıdık veya tanımadık çoğu kişiden kendi burcumun özelliklerini taşımadığımı duydum. Ve çok üzüldüm. Yani ben bir aslan olamıyorum şimdi öyle mi? Şimdi benim ne yapmam lazım burcumun özelliklerini taşımam için? Şöyle de bir şey var. Burcumun özellikleri resmen benim tersim. Ve burçlara bakarak insan ayrımı yapmayın. Tamam insan ayrımı yapmazsınız lakin burçlara göre insanlar hakkında ön yargılar oluşturmayın kafanızda. Onun hakkında burçlarının özelliklerine düşünceler geçirmeyin kafanızdan. Çünkü bir insan burcunun özelliklerini taşıyıp taşımaması önemli değil. Önemli olan sağlam karaktere sahip olması dürüst bir benliğe sahip olması ve bunları yıpratmadan elinde tutmasıdır. Çoğumuzun etrafında dönek insanlar vardır. İşte onları kastediyorum. Onlar gibi olmayın. Artık bana burç muhabbeti yapan insanlara gülmekten cevap veremiyorum. Çünkü o kadar komik ki hiç ciddiye almaya gelmiyor.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR İNSANIN HAYATINDA 2. SEÇENEK OLMAK

Askerde Berber Olmak

HAYATTA HER ŞEYİNİ KAYBEDERSİN FAKAT NEŞENİ KAYBETME