14 Şubat Sevgililer Günü


 Şu yaşıma kadar sevgililer gününü hep yalnız geçirdim. Yalnız geçirmesem bile yalnız kalır mıydım diye düşünüyorum. Ben pek romantik bir erkek değilim. 40 Yılda bir derler ya işte aynen 40 yılda bir romantik olurum. Yani kafam pek basmaz hediye durumları vs. Peki 14 Şubat alt tarafı bir gün nasıl sevgililer günü olmuş?

  Kökeni Roma Katolik Kilisesi'nin inanışına dayanan bu günValentine ismindeki bir din adamının adına ilan edilen bir bayram günü olarak ortaya çıkmıştır. Valantine isimli bir din adamının adına ilan edilen bayramı mı kutluyoruz şimdi biz. Valantine hoşlanılan kişi demekmiş. Tamam da ne alakası var sevgililer günüyle. Yakın uzaktan alakası yok. Bu 14 Şubat Valantine'nin bayramıysa bizim kutlamamıza ne gerek var. 

 Bu unsurlar bana çok şaçma geliyor. Bir adam için ilan edilen bayramı ben niye sevgilimle kutlayayım ki. Ulan Ramazan Kurban bayramlarını bu kadar kutlamıyoruz. (Sevgililer arasında) Neyse arkadaş benim için Sevgililer günü devri kapanmıştır. 14 Şubata yalnız girmektende yalnız geçirmektende şikayetçi değilim. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR İNSANIN HAYATINDA 2. SEÇENEK OLMAK

Askerde Berber Olmak

HAYATTA HER ŞEYİNİ KAYBEDERSİN FAKAT NEŞENİ KAYBETME